Testirali smo Toyotu Rav 4 Hybrid

 

Kao i sa ranijim testovima, EasyRent se potrudio da temeljno ispita Toyotino vozilo koje možete rezervisati kroz našu rent a car uslugu u Beogradu.

Zahvaljujući našem partneru http://www.magcentar.rs/ ovoga puta na testu se našao potpuno novi Toyota RAV 4 Hybrid.

Kratak snimak test vožnje možete videti ovde:

 

 

Kada smo ga videli na premijeri, nije nas baš oduševio njegov avangardni dizajn, međutim, prilikom prvog pravog testa, mišljenje se potpuno promenilo. Ovaj RAV nema nikakve veze sa starijim bratom, ovo je potpuno nov concept dizajna i vožnje.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent

 

Pokreće ga 2.5 l benzinac u kombinaciji sa elektro motorom koji, za razliku od starijeg brata, isporučuje nekih 20-tak ks više, što znaci da ima 220 ks kombinovano uz oko 400 njutna .Ovaj podatak vezan za Nm, nismo 100% sigurni da je tačan, pošto benzinski motor ima deklarisano 220 Nm, a ''baterija'' 202 Nm.

U svakom slučaju auto enormno dobro ubrzava.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 2

 

Kabina je, čini nam se, prostranija nego na starom modelu, iako je novi RAV “manji” od starog. Mesto za volanom je izuzetno dobro profilisano i vozači sa visinom preko 190 cm neće imati problem da se idealno smeste.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 3

 

Što se mesta pozadi tiče, naslon zadnje klupe je više nagnut u odnosu na stari model, pa je sedenje veoma udobno. Prtljažnik je dovoljno velik i prostran, ima i duplo dno, tako da svašta možete spokovati u njega.

Ipak, vozačko mesto je najbolji deo kabine.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 4

 

Model koji smo testirali je u skoro najvećem paketu opreme i poseduje zaista pregršt “gedžeta” koje iskreno i nismo stigli da isprobamo. Jedan od zanimljivih opcija je SOS dugme, koje nismo isprobavali :)

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 5

 

Ali, da se ipak vratimo na utisak u vožnji.

Auto ima 4 moda vožnje - eko, normal, sport i off-road. Mi smo uglavnom vozili u sport modu i zaista postoji razlika u odnosu na ostale modove.

Čini nam se da je motor žustriji, reaktivniji, brzine se brže prebacuju, zaista odaje utisak vožnje nekog sportskog automobila. Medjuubrzanja su zaista odlična.

Ono što je najzanimljivije u celoj prici je potrošnja ovog SUV-a. Obzirom na težinu od nekih 1.600 kg i konstantne vožnje u sport modu, RAV 4 Hybrid je trošio svega 6.4 l benzina na našem testu.

Ovaj podatak je stvarno vredan pažnje, obzirom da 2.5l benzinski motori troše između 15 i 20 l benzina na 100 pređenih km.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 6

 

I na kraju, mišljenja smo da je RAV 4 Hybrid jedan ozbiljan SUV koji ozbiljno flertuje sa premium klasom.

Njegova cena od nekih 35.000 eur deluje puno, ali kada provozate i provedete neko vreme sa RAV 4 Hybrid-om, cena postaje potpuno nevažna.

Ovaj auto za sada nema pravu konkurenciju.

Easy rent a car Beograd je jedina firma koja u ponudi za pravna lica ima ovo vozilo.

Za više informacija slobodno se javite.

Vaš Easy Rent a car Beograd