Testirali smo Toyotu Rav 4 Hybrid

 

Kao i sa ranijim testovima, EasyRent se potrudio da temeljno ispita Toyotino vozilo koje možete rezervisati kroz našu rent a car uslugu u Beogradu.

Zahvaljujući našem partneru http://www.magcentar.rs/ ovoga puta na testu se našao potpuno novi Toyota RAV 4 Hybrid.

Kratak snimak test vožnje možete videti ovde:

 

 

Kada smo ga videli na premijeri, nije nas baš oduševio njegov avangardni dizajn, međutim, prilikom prvog pravog testa, mišljenje se potpuno promenilo. Ovaj RAV nema nikakve veze sa starijim bratom, ovo je potpuno nov concept dizajna i vožnje.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent

 

Pokreće ga 2.5 l benzinac u kombinaciji sa elektro motorom koji, za razliku od starijeg brata, isporučuje nekih 20-tak ks više, što znaci da ima 220 ks kombinovano uz oko 400 njutna .Ovaj podatak vezan za Nm, nismo 100% sigurni da je tačan, pošto benzinski motor ima deklarisano 220 Nm, a ''baterija'' 202 Nm.

U svakom slučaju auto enormno dobro ubrzava.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 2

 

Kabina je, čini nam se, prostranija nego na starom modelu, iako je novi RAV “manji” od starog. Mesto za volanom je izuzetno dobro profilisano i vozači sa visinom preko 190 cm neće imati problem da se idealno smeste.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 3

 

Što se mesta pozadi tiče, naslon zadnje klupe je više nagnut u odnosu na stari model, pa je sedenje veoma udobno. Prtljažnik je dovoljno velik i prostran, ima i duplo dno, tako da svašta možete spokovati u njega.

Ipak, vozačko mesto je najbolji deo kabine.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 4

 

Model koji smo testirali je u skoro najvećem paketu opreme i poseduje zaista pregršt “gedžeta” koje iskreno i nismo stigli da isprobamo. Jedan od zanimljivih opcija je SOS dugme, koje nismo isprobavali :)

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 5

 

Ali, da se ipak vratimo na utisak u vožnji.

Auto ima 4 moda vožnje - eko, normal, sport i off-road. Mi smo uglavnom vozili u sport modu i zaista postoji razlika u odnosu na ostale modove.

Čini nam se da je motor žustriji, reaktivniji, brzine se brže prebacuju, zaista odaje utisak vožnje nekog sportskog automobila. Medjuubrzanja su zaista odlična.

Ono što je najzanimljivije u celoj prici je potrošnja ovog SUV-a. Obzirom na težinu od nekih 1.600 kg i konstantne vožnje u sport modu, RAV 4 Hybrid je trošio svega 6.4 l benzina na našem testu.

Ovaj podatak je stvarno vredan pažnje, obzirom da 2.5l benzinski motori troše između 15 i 20 l benzina na 100 pređenih km.

 

Toyota RAV 4 Hybrid EasyRent 6

 

I na kraju, mišljenja smo da je RAV 4 Hybrid jedan ozbiljan SUV koji ozbiljno flertuje sa premium klasom.

Njegova cena od nekih 35.000 eur deluje puno, ali kada provozate i provedete neko vreme sa RAV 4 Hybrid-om, cena postaje potpuno nevažna.

Ovaj auto za sada nema pravu konkurenciju.

Easy rent a car Beograd je jedina firma koja u ponudi za pravna lica ima ovo vozilo.

Za više informacija slobodno se javite.

Vaš Easy Rent a car Beograd

 

 

 

TESTIRALI SMO MASERATI GRANTURISMO

Maserati Grantirismo

Ako se kaže da slika vredi 1000 reči, onda je za početak ovog testa dovoljna slika Neptunovog trozubog koplja, koja se savršeno utapa u siluetu Maseratija GranTurismo.

Nisu ljudi iz Maseratija slučajno izabrali Neptunov trozubac kao zaštitni znak svojih automobla.

Neptun je bog mora, a za Maserati kazu da je bog na točkovima.

Iako je veći, teži, i “sporiji„ od svojih konkurenata (ako takve uopšte ima ), Granturismo definitivno budi posebne emocije kada prođe pored vas.

maserati

Srce ovog Gran Cupea čini 4.2 l V 8 atmosverac  napravljen u saradnji sa Ferarijem, koji isporučuje 405 ks i uparen je sa šestostepenim automatčkim ZF menjačem koji ima i manuelni mod.

Kao šlag na tortu, dodali bi specijalno dizajnirani izduvni sistem sa pneumatskim ventilima koji kada Granturisma vozite u sport modu, proizvodi zaista zastrašujucu buku (vozili smo par sati u Sport modu i uopšte nije prijatan osećaj).

 

maserati

 O detaljima na ovom automobilu suvišno je trošiti reči. Maserati Granturismo izgleda kao najlepša, najzanimljivija i najzavodljivija devojka od koje nikada ne biste želeli da se odvojite.

 

maserati granturismo

 

maserati granturismo

 

Maserati volan

 

Easy Rent  je jedina rent a car agencija u Beogradu koja u svojoj ponudi ima ovakav automobil.

Vozilo je moguće iznajmiti sa i bez vozača. Još jedna od novina na našim prostorima je vožnja sa našim instruktorom u trajanju od sat vremena.

Za sve detalje i informacije slobodno nas kontaktirajte.

Vaš Easy Rent

 

Novo u ponudi Rent a Car agencije Easy RentToyota Land Cruiser 2.8 D4D

Tradicija duga 66 godina u izradi terenskih vozila, stavila nas je pred iskušenje, da li uopšte da testiramo ovaj automobil, obzirom da u okolini Beograda i nismo baš imali adekvatan teren.

Naši prijatelji iz Lovačkog udruženja pozvali su nas na mini off road turu u ataru sela Mala Moštanica, nadomak Beograda.

Toyota-Land-Cruiser

Toyota Land Cruiser poslednje generacije je pre svega velik i robustan automobil.

Sa dužinom od 4760 mm, širinom od 1890 mm, visinom od 1850 mm i međuosovinskim razmakom od 2790 mm, jasno je da se radi o možda i najrobusnijem terencu trenutno na tržištu.

Takođe, Land Cruiser je od tla “podignut” 215 mm što uz ukupne gabarite znači da može da pređe vodenu prepreku dubine 70 cm što je za veliki broj terenaca nemoguća misija.

Novi motor zapremine 2.8 l koji je zamenio prethodni 3.0 l isporučuje 177 ks uz obrtni momenat od 450 Nm u rasponu od 1600 do 2400 obrtaja/min.

Obzirom na težinu automobila od 2.200 kg i permanentnim pogonom na svim točkovima, motor je sasvim zadovoljavajući.

Maksimalnu brzinu od 175 km/h postiže relativno lako, obzirom da je ubrzanje od 0-100 km/h svega 12,7 sekundi.

Takodje, treba uzeti u obzir da je ovo pre svega terenski (off road) automobil.

Toyota-Land-Cruiser-test vožnja

Fabrika kaže da Land Cruiser troši 8,4l dizela ali u realnim uslovima to je ipak oko 10l prosečno (van asfalta smo zabeležili oko 12l dok je na putu trošio oko 8l dizela.

Toyota-Land-Cruiser u ponudi easy renta

Obzirom da smo Toyotu Land Cruiser uglavnom testirali van puta, na koliko-toliko Off Road terenu, prenećemo vam naše utiske.

Po našem mišljenju ovaj auto ima odlične vozne karakteristike pogotovo na deonicama van puta, obzirom da vozač ima vrlo precizne povratne informacije šta se dešava ispod njega.

 

Land Cruiser

Napred ima nezavisno vešanje sa dvostrukim ramenima dok pozadi ima četvorodelno vešanje sa Panhardovom polugom. Takođe i sistemi za pomoć pri vožnji van puta (Adaptive Variable suspension AVS ), celokupno vešanje elektronski kontrolisano, daje jedan dodatan užitak na baš nepristupačnim i surovim terenima.

Mišljenja smo da je Toyota Land Cruiser opravdao epitet najboljeg Off Roud-era na svetu.

Ni u jednom momentu nismo imali utisak da negde nećemo proći ili da će nas neka prepreka zasutaviti. Land Cruiser jednostavno “melje” sve pred sobom.

Toyota-Land-Cruiser- spoljašnjost automobila

U gradskoj vožnji, ipak je situacija malo drugačija.

Land Cruiser je ogroman auto, i grad mu manje prija od off road terena, ali daleko od toga da se teško vozi.

Jedan zanimljiv podatak vezan za ovaj auto je da mu je krug okretanja samo 11,6 metara što je za ovoliki auto odlično a posebno ima izražaj prilikom vožnje nepristupačnim terenima i uskim planinskim putevima.

Toyota-Land-Cruiser unutrašnjost automobila

I za kraj ovog kratkog testa možemo slobodno da kažemo da je Toyota Land Cruiser auto za svakakve namene, bilo da njime želite da povezete celu porodicu zajedno sa rodbinom u neki fensy restoran (postoji i verzija sa 7 sedišta), ili pak želite da odete po najvećoj mećavi u neki od ski centara, ili pak izlet u Sahari (ako ste iz tog dela sveta), ovaj auto će vas prevesti i odvesti bilo gde i bilo kada bez ikakvih bojazni da će se nešto “pokvariti” ili da negde nećete uspeti da stignete.

Ovaj auto biće dostupan kroz opciju Operativnog Renta za pravna I fizička lica.

Za sve dodatne informacije slobodno nam se javite.

Vas Easy Rent – Rent a car Beograd

Toyota Yaris Hybrid - Pogledajte snimak sa test vožnje

  

  

toyota-yaris-hybrid-vesti

 

Novo vozilo u ponudi Toyota C-HR

Zahvaljujući našem partneru Toyota Novi Beograd MAG Centar doo, pred vama je jedan potpuni Hit u svetu automobilizma, Toyota C-HR

Posle dugo iščekivanja,konačno je stigla dizajnerski I konceptualno potpuno nova Toyota.

C-HR ( Coupe High Rider ) jedan od najiščekivanijih modela u godini za nama.

toyota c-hr spolja

Japanski gigant je posle dužeg vremena na tržiste lansirao jedan potpuno novi dizajnerski concept, koji je po našem mišljenju pun pogodak.

Toyota C-HR izgleda impresivno, pogotovo uživo, počev od prednjeg dela koji deluje kao da hoće da vas ugrize kada mu priđete, od zadnjeg dela koji je potpuno u coupe fazonu.

Izrađen je na potpuno novoj platformi preuzetoj od Priusa “ Toyota New Global Architecture “ što u praksi znaci da je pred vama crossover na platformi limuzine. Zasto je to zanimljivo ?

Po nasem mišljenju pre svega zbog utiska i ponašanja C-HR a u vožnji.

Iako ima povišen klirens, doduše manje nego konkurenti u klasi, C-HR se u vožnji ponaša kao pravi sportski cupe.U krivinama naginjanje karoserije skoro I da ne postoji, odnosno zaista ne postoji kada se auto prebaci u Sport mod.

Prilikom malo žustrije vožnje auto je predvidiv I Japanski precizan,a sistemi protiv proklizavanja I kontrole karoserije odlično odradjuju posao.

Prosto rečeno, imali smo utisak, da auto jednostavno ne možemo da izbacimo iz balansa.

Toyota C-HR kilometraža

Da vas ne bi zamarali sa klasičnim informacijama tipa, duina,širina, visin, to ipak njije ni previse važno kod ovog automobila , ono što je na nas pored impresivnog dizajna kako eksterijera, tako I enterijera,ostavilo najjači utisak,to je Motor ovog automobila.

Toyota C-HR opremljena je motorom od 1.197 cm3 potpomognut Turbom varijabilne geometrije, što na papiru iznosi 116 ks i 185 Nm obrtnog momenta.

Ova konjaža možda deluje mala za auto koji ima oko 1400 kg ali u vožnji deluje da ima dosta više konja, verovatno zbog širokog raspona dostupnosti obrtnog momenta ( od 1.500 do 4.000 o/min )

Toyota C-HR se lako I lepo vozi, ogibljenje je odlično I kao da je “podešeno za naše puteve “

Preglednost vozila nije loša, ovo kažemo zbog preširokog c stuba, koji malo neiskusnijim vozačima može da zadaje dosta muka, prilikom prelaska iz trake u traku , pogotovo u gradskoj voznji.

Preglednost napred je odlična,nema nikakvih prolema prilikom manevrisalja,sve se odlično vidi.

test vožnja toyota c-hr

Da rezimiramo utiske u vožnji…Toyota C-HR je prevazišla sva naša očekivanja po ovom pitanju, počev od niskog težišta, pa “sportskog” ogibljenja ( pozadi dvostruka poprečna ramena ), više nego živahnog Turbo motora, odličnih kočnica I servo upravljača.

Po našem mišljenju čista desetka.

Takodje,još jedna novina koju je Toyota uvela u sve svoje modele,kao deo standardne opreme je TSS – Toyota Safety Sence.

TSS

TSS je skup različitih bezbednosnih Sistema koji čine:

  • Pre-Collision System ( upozorava na objekte ispred vas, vozila pa čak I pešake I u sličaju da ne ukočite auto se sam zaustavlja- sticajem okolnosti imali smo prilike ovo da iskusimo, nije bilo prijatno ali radi J )
  • Adaptive Cruise Control ( tempomat koji sam usporava vozilo kada naiđete na auto koji je sporiji od vas u vašoj traci, takodje prelaskom u drugu traku, ili prilikom sklanjanja sporijeg vozila u drugu traku, automobil sam ubrzava do zadate brzine )
  • Lane Departure Alert ( upzorava vas ako napustite vašu traku kretanja i automatskivraća vozilo u vašu traku – ova opcija nije zgodna za korišćenje u gradu )
  • Automatic High Beam – automatsko aktiviranje svetala, kao I dugih svetala prilikom noćne voznje)
  • Road Sign Assist – ( vrlo korisna opcija za svakodnevnu vožnju,na displeju vam uvek stoji ograničenje brzine )

Takodje, testirani model bio je opremljen S-IPA ( Simple Intelligent ParkAssist ) sistemom- vrlo korisno za neiskusne vozače prilikom parkiranja.Vozilo se samo uparkirava na “pronađeno parking mesto”

Video zapise ovih Sistema možete pogledati na našoj FB stranici https://www.facebook.com/CarRentalBelgrade/

Dakle da rezimiramo,pred nama je jedan odličan crossover koji je konkuranciji zadao ozbiljan domaci zadatak.

toyota za iznajmljivanje

006

007

Easyrent  je prva Rent a car firma u Beogradu koja u svojoj ponudi ima ovakvo vozilo.

Za sve dodatne informacije slobodno nam se javite, tu smo zbog Vas.

Vaš Easyrent